On tenim la lluna ara? i el sol!

dimecres, 24 de juny del 2009

BICIRELATADA

BICIRELATADA AMB RELATS EN CATALÀ



És cosa sabuda que som una família que ens agrada pedalar, a part d'escriure, ja que cal mantenir el cos en forma, així com la ment.
A la pàgina www.relatsencatalà.com som encara una família més gran, i ens agrada fer coses en conjunt, tal com agafar la bicicleta. Dit i fet, sota una proposta, gairebé innocent, ens vàrem apuntar seriosament, i a la fi, uns quants hem baixat d'Olot fins a Girona, seguint la via verda del carrilet, el passat dissabte 20 de Juny.
Aquí deixo quatre imatges de record.





Si pitgeu en el títol, enllaçareu amb la pàgina de relats en català i podreu llegir la crònica feta per un dels participants, i també hi ha algunes imatges més.
Espero que us agradi.



Fotos: A la dreta a dalt el port de'n Bas i a sota el grup un cop arribats a Girona.


foto de grup: Ferran d'Armengol
Foto Port de'n Bas: Empar Sáez




A Fontajau (Girona) abans de sortir cap a Les Preses.




A les Preses
Fotos: Manel Masip

2 comentaris:

mar ha dit...

Ohhhh, quantes fotos!!!
molt guapes! Gràcies.

Va ser un dia magnífic i jo no pensava pas que aconseguís arribar... però aquell parell de marrecs que duiem a davant em van tocar una mica la fibra del meu orgull, i si ells podien jo no podia ser menys...aiiiisss
Encara no he descarregat les meves... quan pugui les penjo al picasa
una forta abraçada

... ha dit...

quin pupurri més genial que teniu en aquest bloc!M'encanta la forma que teniu de respectar, estimar i difondre el vostre talent!Com és que no havia passat per aquí abans? ARTISTES, MÉS QUE ARTISTES!
Un petunarru als dos!!!!

Terrassa.net