On tenim la lluna ara? i el sol!

diumenge, 8 de setembre del 2013

PECATS CAPITALS (7+1) Llibre de microrelats.

      Amb una participació final de 281 relats i durant vuit mesos, la pàgina de Relats en Català i l'Associació de Relataires en Català (ARC), juntament amb diverses emissores de ràdio com Radio Argentona, Ràdio Vilassar o Ràdio Sant Celoni, han promogut aquest III Concurs de microrelats i sota la temàtica dels pecats capitals. 
      Com en són set, els pecats aquests, calia afegir-ne un i el pecat de l'escriptura va entrar a formar-ne part, i és just amb aquest que un dels meus relats ha entrat a la terna de guanyadors, ex-aequo amb un relat magnífic del company i amic Sergi G. Oset del bloc "La meva perdició".

Portada del llibre recull - Pecats Capitals (7+1)
La portada del llibre és també guanyadora del concurs promogut per la mateixa ARC i dirigit a dissenyadors o grafistes, i la imatge guanyadora és una idea original de la poeta del maresme Montse Assens, que condueix el bloc "Brisalls de mar".


So voleu llegir el relats i no podeu comprar el llibre, aneu fins aquest enllaç de RC, on hi trobareu els guanyadors i els seus relats.

Els diversos guardons de la festa de dissabte amb el llibre.
      Amb els relats que vaig presentar en diversos mesos, m'han acabat triant dins del llibre cinc d'ells. No vaig escriure tots els mesos un micro, però diria que sis o set potser sí, així que va ser tot un èxit per a mi i de cara a ser publicats.

      I ja posats, demanaven que participéssim també amb imatges per presentar cada un dels pecats. Jo en vaig enviar a concurs una fotografia de les meves, retocada, i és la que es pot veure en el bloc de L'Home Fosc, si seguiu l'enllaç. Aquesta única foto va ser triada per votació popular, i és la imatge que obre els relats que parlen de l'enveja.

      Sols em queda felicitar a la Sílvia Armangué, guanyadora del Concurs, al Toni Arencon, segon i al Sergi, que va quedar tercer amb el meu relat.

      Per poc que pugui, el proper curs seguiré practicant l'agradable art d'escriure microrelats, i si us agrada escriure'n, us convido a participar-hi.

Ferran d'Armengol
Terrassa, Setembre 2013



Terrassa.net